Samsung WF0806Z8E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 93 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WF0806Z8E op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Tijger59 06-08-2015
Geschreven voor: Samsung WF0806Z8E

We hebben deze machine gekocht op 2-1-2012 en steeds prima gewassen. Maar opeens bleef hij steken als hij met centrifugeren begon. Een plaatselijke witgoedfirma gebeld voor een servicemonteur. Deze kwam de volgende dag en constateerde de lagers kapot waren. Het betreffende onderdeel (achterstekuip met lagers) bleek niet meer leverbaar te zijn?!? Hoe is dit toch mogelijk meneer Samsung! Contacct opgenomen via live chat met Samsungservice om een beroep te doen op de coulanceregeling. Na 50 minuten de sessie maar afgesloten. Er moet eerst een Samsungmonteur komen, kozen moet je zelf betalen en krijg je niet terug, ook niet in geval van coulance. De monteur beoordeelt de storing en doet ook een uitspraak over de hoogte van de eventuele coulance. Dit schiet niet op dus en voorlopig kun je niet wassen. Dezelfde dag nog naar de plaatselijke witgoedfirma gegaan -Witgoed Verhagen in Valkenswaaard; goed advies gekregen en uitstekend geholpen; kregen nog 30,- euro terug van de 45,- die we voor de servicemonteur hadden betaald. Nooit geen Samsung meer.

vakpa1 25-05-2012
Geschreven voor: Samsung WF0806Z8E

Gekocht bij de Harense Smid (België). Gratis geleverd, geplaatst en aangesloten. Mooi ogende machine. Grote vulopening. Staat (waterpas) als een rots op een betonnen sokkel. Maakt weinig geluid. Veel mogelijkheden (dekbed, jeans...) In het trommelrubber blijft geen vocht achter. Schoon en droog wasresultaat. Hopelijk gaat ie lang mee. Niet alle (Samsung)toestellen hebben een koostofborstelloze motor met 10 jaar garantie. Bekijk hier het filmpje van zijn broertje met 1400 t/min op wasmachine.nl http://www.wasmachine.nl/product/61764/samsung-wf0804y8e.html. KOPEN indien je twijfelt.